Bacheloroppgave 2013
Studium: IT Støttet
bedriftsutvikling(BABED).
Tittel - norsk: IT i
Lojalitetsbygging - Hvordan bruke IT for å bygge relasjoner, øke
konkurransekraft og få mersalg gjennom lojalitetsprogram i salg av
forbruksvarer. En utredning
for firmaet Pure Arctic Concept AS. |
Oppgave nr.:3
|
||
Oppgavestiller:
John Syrstad/Pure Arctic Concept AS |
|||
|
Kontaktperson: John Syrstad |
||
|
Telefon:93604401 |
E-postadresse: syrstad@styrekompetanse.no |
|
|
Postadresse: |
||
Studenter: Håvard Veka, Ronny
Myhren og Magnus Aasarød |
|||
Veileder ved HiST: Thor O. Olsen
|
|||
|
|||
Sammendrag: Vi har i denne
oppgaven studert hvordan man kan bruke de mange mulighetene innen IT, for å
skape lojalitet til kunder og økt konkurransekraft. Oppgaven er skrevet for
firmaet Pure Arctic Concept AS, og vi har prøvd å komme med noen konkrete
anbefalinger til firmaet angående hvordan man bedre kan utnytte IT innenfor
dette temaet.
|
|||
|
|||
|
Avvik fra normalsituasjonen: Oppdragsgiveren kan utnytte
produktet kommersielt og videreutvikle produktet/metoden. Høgskolen vil ikke
utnytte produktet kommersielt, men vil kunne arbeide videre med den
grunnlagskompetansen som er vunnet gjennom prosjektet. |
||
|
Avvik
fra normalsituasjonen: Studenten(e) kan utnytte produktet kommersielt og
videreutvikle produktet/metoden. |
||
x |
Avvik
fra normalsituasjonen: Resultatene fra arbeidet er sperret og kun
tilgjengelig etter avtale med oppdragsgiver. |
||