Bacheloroppgave 2016
Studium: Dataingeniør
Tittel - norsk:Seriøst spill/simulator med Oculus Rift |
Oppgave nr.: |
||
Oppgavestiller: 3D Motion Technologies |
|||
|
Kontaktperson:Tomas Holt |
||
|
Telefon: |
E-postadresse:tomas.holt@ntnu.no |
|
|
Postadresse: |
||
Studenter: |
|||
Veileder ved IIE,NTNU: |
|||
|
|||
Sammendrag:
|
|||
Når ikke annet er avtalt,
eier studenter selv den IPR (immaterielle rettigheter) de skaper som en del
av studier/studieopphold ved Institutt for informatikk og e-læring (IIE).
Alle resultater er åpent tilgjengelig. Opphavsretten reguleres av
Åndsverksloven. Avtaler som inngås mellom IIE og studenter skal som minimum
sikre instituttet rett til å bruke generert IPR til utdannings- og
forskningsformål. Instituttet skal også motta en vurderingskopi av resultatet
av arbeidet som benyttes til vurdering. Marker med kryss det som gjelder
denne oppgaven: |
|||
|
Normalsituasjonen: Studentene har selv alle rettigheter
knyttet til resultatet fra bacheloroppgaven, med de unntak som er beskrevet
over. |
||
|
Avvik
fra normalsituasjonen: Oppdragsgiveren har rettighetene og kan utnytte produktet
kommersielt og videreutvikle produktet/metoden. Instituttet vil ikke utnytte produktet kommersielt, men vil
kunne arbeide videre med den grunnlagskompetansen som er vunnet gjennom
prosjektet, som beskrevet over. |
||
|
Avvik
fra normalsituasjonen: Resultatene fra arbeidet legges ut som OpenSource iht
lisens __________________________________
(Se http://creativecommons.no/lisenser).
|
||
|
Avvik
fra normalsituasjonen: Programvare utviklet som del av bacheloroppgaven er
sperret og kun tilgjengelig etter avtale med oppdragsgiver/studenter. |
||
|
Avvik
fra normalsituasjonen: Alle resultater fra arbeidet er sperret og kun
tilgjengelig etter avtale med oppdragsgiver/studenter. (Vurder om det i
stedet er tilstrekkelig å krysse av punktet over). |
||